Sayfalar

19 Eylül 2013 Perşembe

kolay yapıştırma

hey hanımlar dekorasyona hevesliyseniz ve duvarlarınızı tablolar ve objeler ile renklendirmeyi seviyorsanız süper bir buluşla sizlerleyim. belkide bi çok kişi biliyordur ama ben kullanana kadar bu kadar iyi bir ürün olduğunu düşünmemiştim. karşınızda 3m Command ürünlerinden çift taraflı yapıştırıcı. en güzel yönüde ne biliyormusunuz gerçekten çıkardıktan sonra hiç bir iz kalmıyor. ben kendi evimde çift taraflı bant kullanıyordum ve çıkardığım zaman kötü bir manzara ile çarşılaştım. ee ev dediğinizde biraz süslü püslü olacak değil mi:) duvarlarımda objelerim vardı onlardan sıkıldım yenileriyle değiştirmek istedim ama çıkarttığımda çok kötü oldu duvarım. çift taraflı bantın yarısı duvarda hala yapışıktı. neyse bi şekilde uğraştım ve o bantların kalıntılarınıda çıkarabildim daha sonrada böyle bir durumla karşılamamak için söylediğim bu ürünü aldım.
büyük yapı marketlerde bulabileceğiniz bir ürün ve kullanımıda çok kolay. fiyatıda 10 tl. birde tekrar tekrar kullanılabilme özelliğide var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder